درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 24312
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Master Tools -->
دنياي عاشقا....




بازی در «ترانه مادری» پیش كارگردان مجموعه؛ «حسین سهیلیزاده» رفتم، اما از آنجا كه قرارداد «مثل هیچكس» را بسته بودم، قسمت نشد با هم همكاری كنیم... آقای سهیلیزاده در انتخاب بسیار دقیق است و دیگر حرفی باقی نماند.

كارگردان خوشاخلاق

«حسین سهیلیزاده» كارگردان بسیار خوش اخلاقی است، من پنج ماه در كنار این آدم بودم و از حضور دركنار ایشان لذت بردم، روز اول هم به من گفتند: شاهرخ میخواهیم پنج ماه در كنار كار، لذت ببریم. امیدوارم بتوانم در كارهای بعدی این كارگردان هم بازی كنم. این آدم آنقدر به ما انرژی مثبت میدهد كه باورنكردنی است، اگر یك روز از جایی دلش گرفته باشد، همه گروه حالشان گرفته است. خدا كند آقای سهیلیزاده از بازی من در دلنوازان آنقدر راضی بوده باشند.

نگرانم

وقتی كه كار شما در حال پخش شدن است، همه روی آن زوم میكنند، نشریات مانور میدهند و... اما وقتی كه نیستی، دیگر خبری از تو نمیگیرند. اما این دلیل نیست كه نباشی یعنی این فرصت را داری كه برگردی، این اتفاق ممكن است برای هر بازیگری بیفتد، یعنی مثل یك موج میماند كه بالا و پایین دارد، به نظر من در چنین شرایطی آنچه كه به یاری یك بازیگر میآید، «انتخاب»هایش است، من هم نگران بعد از «دلنوازان» هستم كه انتخابهای درستی داشته باشم، به همین خاطر سعی میكنم از مشورت با آدمهای اهل فن بهترین استفاده را بكنم، باید قبول كنم كه ماندگاری سخت است. در چنین شرایطی كوچكترین اشتباهی بهای سنگینی دارد... البته بعضی مواقع دیگر به قسمت شما برمیگردد، مثلا من دوست دارم، در یك فیلم سینمایی بازی كنم و آن فیلم هم امسال در جشنواره پخش شود، اما به شما پیشنهاد نمیشود، اینجا دیگر شما مقصر نیستید، بلكه قسمت شما اینگونه است.

ظرفیت هنرمند

بزرگترین و قدرتمندترین ویترین برای دیده شدن، تلویزیون است، من همیشه میگویم؛ خدایا هر چیزی كه میخواهی بدهی، ظرفیت آن را هم بده، یعنی اگر من ظرفیت مطرح شدن را نداشته باشم، بهتر است كه اصلا مطرح نشوم. اگر 7 سال پیش كه شروع كردم، بازیگر میشدم، شاید پیشرفت نمیكردم، خدا را شكر كه این اتفاق به وقتش افتاد.

تلویزیون

حضور در تلویزیون معیارهای خاص خودش را دارد، اگر یك بازیگر در یك سریال بدرخشد، سینما میآید دنبالش، اما این دلیل نمیشود كه اگر یك بازیگر در سینما بدرخشد، تلویزیون بیاید دنبال او... اگر بازیگر با معیارهای تلویزیون مطابقت نداشته باشد، به او بازی نمیرسد، حتی به عنوان مهمان!

تهیهكنندگان حرفهای

آقایان؛ مهران مهام و ایرج محمدی تهیهكنندگان حرفهای هستند، اكثر كارهای این دوستان پربیننده است... شما سریالهای نرگس و ترانه مادری را هیچ وقت فراموش نمی‌‌كنید و سریالهای دیگر، برای مثال وقتی به پسرخالهام میگویم: دفتر آقای مهام هستم... میگوید: دفتر مهام... كارت درسته پسر... مردم ما باهوش هستند، كارگردانان و تهیهكنندگان را میشناسند و طبقهبندی میكنند.

بازگشت به گذشته

اگر بخواهم از اول پا به دنیای بازیگری بگذارم و دوباره شروع كنم، میروم دوباره نقش همون اسبی را بازی میكنم كه آنقدر دیده نمیشد، در میان تماشاچیان به دنبال آدم معروفهایی بود كه برای دیدن آن تئاتر میآمدند، قسمت من همین بوده.

در كنار سیاوش

من با سیاوش دو تا كار كردم كه برای هر دوی ما جالب بود و خاطرات خوبی رقم خورد، دلمان میخواست در این سریال بیشتر با هم بازی داشتیم و از این جور دوستان هم نیستیم كه پشتسر هم حرف بزنیم، هر دو با انگیزه كارمان را از تلخون شروع كردیم، امیدوارم باز هم با یكدیگر همبازی شویم.

سرخط با استخری

 فوتبال: اجازه بده نگم كه كدام تیم را دوست دارم، آبی یا قرمز... (با خنده) برای مدتی در یكی از تیمهای پتروشیمی در رده امید در پیستون راست بازی میكردم، كه پدرم نگذاشت ادامه بدهم.

 اگر صبح پشت چراغ قرمز گیر كنی رد میكنی! آره، تو رد نمیكنی! اما من میگویم: چراغ قرمز را اگر بااحتیاط رد كنی خیلی بهتر است تا اینكه چراغ سبز را بیاحتیاط بروی!

 برای من «نه گفتن»، سخت است.

 خجالتی: آدم خجالتی هستم.

 ركگویی: یك كمی باید قاطی كنم! تا رك صحبت كنم!

 یك كلاغ، چهل كلاغ: به هر حال جزوی از فرهنگ ماست كه بعضی وقتها هم جذاب است. به هر حال همیشه شنونده باید عاقل باشد.(باخنده)

 كتاب خواندن: الان خیلی كم شده و به همین خاطر از خودم ناراحتم... (كمی فكر میكند و میگوید).

 شما كتاب روانشناسی هم میخوانی، این روزها مثل اینكه ماشاا...همه میخونند.

 زمان عصبانیت: اگر خیلی عصبانی شوم، خود به خود صدایم بالا میرود!

 شغل دوم: فعلا ندارم.

 رفاقت: آدم رفیقبازی هستم.

 مدارس: اول و دوم دبستان، 15 خرداد در بلوار كشاورز بودم. سوم دبستان آمدیم شهرك غرب و در سروش آزادی درس خواندم. راهنمایی هم در آزادی و دبیرستان هم در فجر دانش درس خواندم...

 آرامش در زندگی: در كنار دوستان خوبم همیشه آرام هستم.

 مد: زیاد اهمیت نمیدهم، یك بار یادم میآید، سالها قبل یك كفش كه مد شده بود، خریدم و فقط یك بار آن را پوشیدم، به ما نیومده.

 پلیاستیشن: آنهایی كه با من رفت و آمد دارند، میدانند عاشق یك بازی هستم. در فوتبال ادعایم نمیشود، اما در بازی تیكن (مبارزه دو نفره) خوبم. چند وقت پیش با «مهدی ماهانی» بازی كردم كه یك اتفاقاتی در وقت اضافه دوم افتاد كه... (میخندد)، بهتر است از خودش بپرسید.

 شغلی كه در بچگی دوست داشتی؟ دوست داشتم مثل پدرم شیمی بخوانم، اما نشد و صنایع قبول شدم.

 سختگیریهای پدر: پدر من روی درس خواندن خیلی سختگیر بود. وقتی به خانهمان زنگ زدند كه چرا من دیگر سر تمرین فوتبال حاضر نمیشوم، پدرم گفت: شاهرخ باید درس بخواند و فرصتی برای فوتبال ندارد حتی اجازه نداد من صحبت كنم، البته پشیمان نیستم.

از میان حرفها

 سالها پیش، داستان و فیلمنامه كوتاه مینوشتم.

 در بچگی با اینكه رویای بازیگری داشتم، اما فكر نمیكردم كه روزی روم بشه جلوی دوربین بروم.

 بازی «حمید فرخنژاد» در «عروس آتش» را از یاد نمیبرم.

دوست دارم سینمای تجاری هم منتقدپسند باشد، شوكران، سگكشی، دایره زنگی، درباره الی از این دست فیلمها بودند.

 من روزی صد بار خدا را شكر میكنم كه توانستم كار كنم خودم هم فكر نمیكردم، با توجه به دو سال سابقهام در دفتر آقای امینی، او مرا برای بازی در فیلم تلویزیونی «تلخون» دعوت كند، واقعا شكر.

 هر آدمی جایگاه خاص خودش را دارد، این حرفها كه فلانی زیر آب فلانی را زد تا آن نقش را بگیرد، را قبول ندارم.

 وقتی كه از او میپرسیم بازی میكنی كه دیده بشی پاسخ داد: اینكه بگویم برای دلم بازی میكنم، كلیشهای و تكراری است، هر هنرمندی كه برای مثال نقاشی میكند، ساز میزند و... دوست دارد روزی هنرش دیده شود، من هم از این حیث مستثنا نیستم.

 دلم میخواهد تا آخرین روز عمرم كار كنم و هر كس هم ما را دید، بگوید؛ شاهرخ آدم خوبیه و این حتی مهمتر از این است كه بگویند بازیگر خوبی است.

 نمیخواهم بعد از «دلنوازان» عجله كنم و به پیشنهادها، چشم و گوش بسته جواب دهم، دلم میخواهد پس از مشاوره، انتخاب درستی داشته باشم.

 زیاد به مادیات فكر نمیكنم، چون احساسم این است كه دستمزد باید پلهای بالا برود، من هفت سال پیش در 30 روز تمرین و 30 روز نمایش، 170 هزار تومان حقوق گرفتم و پلهپله بالا آمدم تا رسیدم به دلنوازان... انتظارات من آنچنانی نیست... اما از كار قبلیام بیشتر است.



یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 21:18 ::  نويسنده : مهيار
متولد 29 آذر 1363.فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر دانشگاه آزاد تهران واحد شمال.خونش سعادت آباده.دو تا برادر به اسم آرش و اورنگ داره.برادراش تو آتلیه ی نایت عکاسی می کنن.آرش متولد 1359.اورنگ متولد1356.ماشینش پرشیا مشکیه.از بهرام رادان و عزت الله انتظامی خوشش می یاد. تله فیلم هایی که بازی کرده:تلخون,مرد مجهول,لوتکا فیلم هایی که بازی کردهپسر ها سرباز به دنیا نمی آیند,حس پنهان ,فکر کنم زیر هشتم باشه!!!سریالشم فقط ترانه ی مادریه.بهترین فیلمی که دیده روسری آبی و بهترین سریال ترانه مادری.مادر و پدرشو خیلی دوست داره.تهرانیه ولی رگ وریشه ی تبریزی داره.دوست داره نقش یه آدم روانی بازی کنه.مامان باباش همش مسافرتن. شخصیتی معمولی داره بعضی اوقات بی حوصله و خسته. اگه بازیگر نمی شد خوننده می شددر كانون سينماگران جوانتحت نظر اساتيدي چون علي دهكردي محمود پاك نيت هاشمي و امير اتشاني بوده است


یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : مهيار

اسرار امضا

کساني که به طرف عقربهاي ساعت امضاء می‌كنند انسان‌های منطقی هستند


كسانی كه بر عكس عقربه‌های ساعت امضاء می كنند دير منطق را قبول می‌كنند و بيشتر غير منطقی هستند


كسانی كه از خطوط عمودی استفاده می كنند لجاجت و پافشاری در امور دارند


كسانی كه از خطوط افقی استفاده می كنند انسان‌های منظّم هستند


كسانی كه با فشار امضاء می‌كنند در كودكی سختی كشيده‌اند


كسانی كه پيچيده امضاء می‌كنند شكّاك هستند


كسانی كه در امضای خود اسم و فاميل می‌نويسند خودشان را در فاميل برتر می دانند


كسانی كه در امضای خود فاميل می‌نويسند دارای منزلت هستند


كسانی كه اسمشان را می‌نويسند و روی اسمشان خط می‌زنند شخصيت خود را نشناخته‌اند


كسانی كه به حالت دايره و بيضی امضاء می‌كنند ، كسانی هستند كه می خواهند به قله برسند

 



یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 21:12 ::  نويسنده : مهيار

( دوستان فقط در راه درست استفاده کنن )
فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست.
شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما چه شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

 

   


در حقیقت لینکهایی که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد برای خدمات Data (همانند MMS) ساخته شده اند, اما شما می‌توانید از آن استفاده‌ی دیگری کنید و نوع تلفن همراه هر کس را که بخواهید کشف کنید!


خطوط «ایرانسل»
برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.
سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.

خطوط «همراه اول»
برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های «همراه اول» نیز کافی است به آدرس http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portal مراجعه کنید.
شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده (ترفندستان) و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

این دو صفحه در اصل برای دریافت خدمات دیتا راه‌انداری شده‌اند اما چنین استفاده‌ای نیز می‌توان از آن‌ها کرد



یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 21:10 ::  نويسنده : مهيار

شاید باور نکنید اما شما همیشه یک پزشک همراه خود دارید که آماده پاسخ به نیازهای پزشکیتان  است. این پزشک، روان ماست.    5توصیه عجیب زیر را بخوانید تا باورتان شود.

1. آلرژی دارید؟ بخندید!
وقتی دچار آلرژی می‌شوید، سعی کنید خود را در موقعیت‌ خندیدن قرار دهید. شرکت‌کنندگان در تحقیقی که از سوی محققان ژاپنی انجام شده بود.
زمانی‌که به تماشای یک فیلم خنده‌دار نشسته بودند کمتر دچار حساسیت‌می‌شدند اما همین افراد زمانی‌که به تماشای یک فیلم جدی نشستند، پیاپی عسطه می‌کردند. خنده موجب عملکرد سریع سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما می‌شود و سبب می‌شود فرد کمتر دچار حساسیت شود.

2. بدنتان زخم است؟ خوش‌اخلاق باشید!
خوش‌رفتاری موجب می‌شود که زخم‌های بدنتان زودتر بهبود یابد. دکتر جانیت کیکلت، استاد روانپزشکی دانشگاه اوهایو معتقد است که رفتار خصمانه و خشونت‌آمیز، روند بهبود زخم‌ها و کبودشدگی‌ها را افزایش می‌دهد. اما خوش‌رفتاری و مثبت اندیشی موجب می‌شود که میزان واسطه شیمیایی سایتوکین در بدن افزایش یابد. سایتوکین موجب می‌شود که سلول‌هایی که برای ترمیم زخم یا هر نقطه آسیب‌دیده بدن نیاز هستند، در نواحی اطراف زخم، زود‌تر تکثیر شوند.

3. بیمارید؟ خوش‌بین باشید!
کنار گذاشتن بدبینی گاهی بیماری‌ شما را تا حد بسیاری بهبود می‌بخشد. نتایج تحقیقات نشان داده است افرادی که در تست‌های خوش‌بینی نمره خوبی گرفته‌اند 55 درصد کمتر از افرادی که همیشه احساس شکست و ناامیدی می‌کنند در معرض خطر مرگ به خاطر بیماری‌های قلبی و عروقی قرار دارند.

4. دنبال تناسب‌اندامید؟ تصویرسازی کنید!
در ذهن خود تصویری از ورزش‌ها و نرمش‌ها را تداعی کنید تا روند بهبودتان سریع‌تر شود. دانشمندان دانشگاه کلیولند آمریکا معتقدند که تنها ساختن تصویری ذهنی از بلند کردن وزنه و یا وزنه‌برداری موجب می‌‌شود که ماهیچه‌های قوی‌تر داشته باشید و روند بهبودتان سریع‌تر شود.

5. کارتان حساس است؟ موسیقی گوش کنید!
وقتی در جاده در حال رانندگی هستید و چشمان‌تان از فرط خستگی قرمز می‌شود، رادیوی اتومبیل‌تان را روشن می‌کنید. محققان ژاپنی معتقدند موسیقی گوش کردن زمانی‌که در حال انجام کارهای روزانه‌تان هستید، موجب می‌شود کمتر احساس خستگی کنید و کارتان را دقیق‌تر و با حوصله بیشتری انجام دهید.
موسیقی موجب می‌‌شود بدنتان به درخواست‌های استراحتی که از مغز صادر می‌شود، پاسخ دهد. همچنین موسیقی برخی احساسات بی‌حاصل و خستگی آفرین را در نطفه خفه می‌کند و موجب می‌شود بر سختی کارتان غلبه کنید.



یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : مهيار

۰ دقیقه بعد ۱۰ قاشق چایخوری شکر وارد بدن‌تان می‌شود. می‌دانید چرا با وجود خوردن این حجم شکر دچار استفراغ نمی‌شوید؟ چون اسید فسفریک، کمی طعم آن را می‌گیرد و شیرینی‌اش را خنثی می‌کند. ۲۰ دقیقه بعد قند خون‌تان بالا می‌رود و به ترشح ناگهانی و یک‌جای انسولین منجر می‌شود. کبدتان شروع می‌کند به تبدیل قند به چربی تا قند خون، بیشتر از این بالا نرود. ۴۰ دقیقه بعد حالا دیگر جذب کافئین کامل شده، مردمک‌های‌تان گشاد می‌شود، فشار خون‌تان بالا می‌رود و در پاسخ به این حالت، کبدتان قند را به داخل جریان خون رها می‌کند. گیرنده‌های آدنوزین مغز حالا بلوک می‌شوند تا از احساس خواب‌آلودگی جلوگیری کنند. ۴۵ دقیقه بعد ترشح دوپامین افزایش پیدا می‌کند و مراکز خاصی در مغز که حالت سرخوشی ایجاد می‌کنند، تحریک می‌شوند. این همان مکانیسمی است که در مصرف هروئین به ایجاد سرخوشی منجر می‌شود. ۶۰ دقیقه بعد اسیدفسفریک موجود در نوشابه، داخل روده کوچک، به کلسیم، منیزیم و روی می‌چسبد. متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند. میزان بالای قند خون و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند. مدتی بعدتر کافئین در نقش یک داروی مدر (ادرارآور) وارد عمل می‌شود. حالا دیگر کلسیم و منیزیم و روی که قرار بود جذب بدن شود، بیش از پیش از طریق ادرار دفع می‌شود و به همراه آن مقادیر زیادی آب، سدیم و دیگر الکترولیت‌ها نیز از دست می‌رود. … و بالاخره کم‌کم آن غوغایی که در بدن‌تان ایجاد شده بود فروکش می‌کند و نوبت به افت قند می‌رسد. در این مرحله یا خیلی حساس و تحریک‌پذیر می‌شوید یا خیلی کرخت و بی‌حال. حالا دیگر تمام آن آبی را که از طریق نوشابه وارد بدن خود کرده بودید، دفع کرده‌اید؛ آبی که می‌شد به جای اسید و کافئین و شکر، حاوی مواد مفیدی برای بدن‌تان باشد. تا چند ساعت بعد اثر کافئین هم از بین می‌رود و شما هوس یک نوشابه دیگر می‌کنید. منبع : salamat.ir
 



یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 20:58 ::  نويسنده : مهيار

 

  •  

 

8 صبح: تو رخت خواب…..

9 صبح: يکم وول ميخوره يه لنگه از پاشو از زير پتو ميده بيرون کفش هاي مارک دارش هنوز پاشه از پارتي ديشب

اومده زحمت در آوردنشم نکشيده….

10 صبح: مامان در و باز ميکنه ميبينه پسرش خوابه (الهي مادر فدات شه بچه ام تا صبح خونه دوستش کاراي پايان نامه اش رو ميديده گناه داره صداش نکنم يکم ديگه بخوابه!)

11 صبح : از جا ميپره سمت دستشويي………… .(اگه نه که باز خوابه)

12 صبح يا ظهر: موبايلشو ميبينه 99 تا تماس از دست رفته 199 تا اس ام اس سرش گيج ميره سونيا – رزا- سارا-بهناز -نازي-ژيلا- الناز- بيتا و………اقدس و شوکت هم آخرياشن اوه باز زنگ ميخوره؟ سايلنت بهترين راه حله!

ميشه يه ساعت ديگه هم خوابيد!

1 ظهر: مامان اومد دم در باز خوابه؟ پسر گلم علي جان بيدار شو مادر لنگه ظهر پاشو ضعف مي کنيا! خوشگلم مامانت قربونه ابروهاي شمشيريت بره ….علي جاااااان عللللللللللللي (پتو رو ميکشه)….ا…مامان!! بزار بخوابم پاشو ديگه پرتش ميکنه

2 ظهر:ماماااااااااااااان …..ناهار

3 ظهر:مامااااان جورابام کو؟

4عصر: مامااااااااااان ….سوييچ؟؟

5 عصر: اولين اتو…(مسافرکشي صلواتي پسرا بيشتر برا ثوابش اين عمل انسان دوستانه رو انجام ميدن)

6 عصر:به دستور مامان ميره دنبال آبجي کوچيکه کلاس زبان البته اين کار هم فقط از روي علاقه به خواهر انجام ميده نه براي ديد زني. چشم ها مثل چراغ پليس ميگرده که کسي از قلم نيوفته البته اين کار هم براي نظارت وحس انسان دوستي انجام ميده و فقط کافيه يک پسر 10 ساله بياد بيرون از کلاس، خواهر پشت کنکوريشو خفه ميکنه که ..آره کلاس مختلطه تو هم اين همه کلاس حتما بايد بياي اينجا! حالا باشه خونه حسابتو ميرسم. به ليدا بگو بياد برسونيمش دير وقته زشته..

(داداش آخه اون که خونه اش 2ساعت با ما فاصله است…( امان از اين خواهر ها که درد برادراشونو نمي فهمن نمي دونن برادر شون بيچاره کمک و امدادِ…)

7 عصر: ليدا خانم شما تشنه تون نيست؟آبجي تو چي؟ با يه آب زرشک چطورين؟

( زود خودش ميخوره دوتا هم مياره ميده به خواهرش و ليدا جون سريع راه ميوفته يه ترمز شديد که ليدا جان نيازمند به دستمال کاغذي علي آقا هم که نقشه اش گرفت دستمال حاوي شماره موبايل رو تقديم ميکنه ….) با يه عالمه شرمندگي ليدا که خشکش زده ترجيح ميده با مانتوش پاک کنه …

8 غروب: دم خونه ليدا و لحظه فراق ….چه زود دير مي شود….!!!


9 شب: آقا اين خانم برسونين به اين آدرس با آژانس خواهرو پيچوند…..

10شب: يه مهموني کوچيک طرفاي کامرانيه خيلي خلوت فقط از دور شبيه تظاهرات ميمونه…

2شب: مادر کجا بودي؟ دلم هزار راه رفت …. چقدر براي پاايان نامه ات زحمت ميکشي ديگه جون نمونده برات بيا يه لقمه غذا بخور جون بگيري؟ نه مامان خسته ام با لباس تو رختخواب ولو ميشه (مادر: الهي مادرت بميره باز بي غذا خوابيد خدا لعنت کنه هر چي دانشگاه بچه هاي مردم اسيرن برا يه درس هر شب تحقيق!!!)
 
 


یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 20:54 ::  نويسنده : مهيار
آیا میدانستید : شادمهرعقیلی یکی از نوازندگان رسمی واحد موسیقی سازمان صدا و سیما بود

 

آیا میدانستید : محمدعلی کشاورز بازیگر توانای سینمای ایران به تنهایی زندگی می کند

آیا میدانستید : فرزند ارشد داود رشیدی به نام فرهاد مدرک علمی پروفسوری دارد

آیا میدانستید : ورود الناز شاکردوست به دنیای بازیگری کاملا اتفاقی بوده و جایگزین هم دانشکده ای خود شده است.

آیا میدانستید : علی لهراسبی زمانی مربی سرود در کانون پرورش فکری کودکان بود

آیا میدانستید : ملیکا زارعی ( خاله شادونه ) مجری برنامه های کودک خواهر مریلا زارعی بازیگر سرشناس سینماست

آیا میدانستید : شهاب حسینی علاقه ی شدیدی به گویندگی رادیو دارد و یکی از آرزوهای او راه اندازی یک رادیوی خصوصی در منطقه لواسان است

آیا میدانستید : پدر رضا کیانیان عاشق بازیگری بود . اما وقتی آقا رضا برای حضور پدرش در یک فیلم خوب پادرمیانی کرد درست یک هفته مانده به شروع کار پدر ایشان دار فانی را وداع گفت

آیا میدانستید : مهران مدیری یک بیلیارد باز قهار است و تقریبا هیچ کسی حریف او در اسنوکر نمی شود . درست برعکس چیزی که در مرد هزار چهره دیده اید

آیا میدانستید : فاطمه معتمد آریا و حمید جبلی از عروسک گردان های مجموعه ی ماندگار مدرسه موشها بودند

آیا میدانستید : در صحنه تعقیب و گریز خانم افشار و محمد رضا گلزار در فیلم آتش بس زمین خوردن آقای سوپراستار کاملا اتفاقی و طبیعی بوده و دقیقا به همین دلیل مورد استفاده قرار گرفته است

آیا میدانستید : اتومبیل شهاب حسینی در فیلم سوپراستار (پرادوی سفید ) متعلق به خانم میلانی بوده و ایشان علاقه ی زیادی به این ماشین دارد

آیا میدانستید : احمد پور مخبر برای تست بازیگری پسرش سر کار عطاران رفته بود اما خودش قبول شد ! حالا پسرش مدیر برنامه های اوست

آیا میدانستید : حامد بهداد علاقه شدیدی به مارلون براندو دارد و در تمام پیامک های خصوصی خودش را براندو معرفی می کند

آیا میدانستید : تنها سوپراستار ایرانی که اهمیت چندانی به نوع اتومبیل خودش نمی دهد خانم هدیه تهرانی است و او زمانی یک پراید سفید داشت

آیا میدانستید : مرضیه برومند علاقه زیادی به بازیگری دارد و در چند ساخته ی خوش نقش کوتاهی بازی کرده است

آیا میدانستید : داستان فیلم ارتفاع پست تفاوت های بسیار زیادی با داستان واقعی آن دارد و برخی از پرسنل امنیت پرواز از این بابت گلایه دارند

آیا میدانستید : دیالوگ ماندگار – همه ی عمر دیر رسیدیم – در فیلم سوته دلان پیشنهاد جمشید مشایخی به مرحوم علی حاتمی بوده است

آیا میدانستید : تمام صحنه های اکشن سریال معروف خواب و بیدار را رویا نونهالی خودش بازی کرده و هیچ بدل کاری در کار نبوده است

آیا میدانستید : سعید پیردوست و مسعود کیمیایی و فرامرز قریبیان در دوران مدرسه پشت یک نیمکت می نشستند و هنوز هم رفقای درجه یک هم هستند

آیا میدانستید : تهمینه میلانی و سیروس مقدم هردو دستیاران ویژه مسعود کیمیایی در دهه ی شصت بودند

آیا میدانستید : شهاب حسینی به همراه نادر سلیمانی و سعید آقاخانی و … یک گروه تئاتر طنز داشتند که بارها در شهرستانها برنامه اجرا کرده بودند

آیا میدانستید : مهران مدیری در سالهای دور به اتفاق دوستانش در جبهه جنگ برای تقویت روحی رزمنده ها نمایش طنز اجرا می کرد

آیا میدانستید : کویتی پور پس از انتشار موفق اولین آلبوم غریبانه تبدیل به جدی ترین دشمن مجید رضازاده سازنده ی همان آلبوم شد

آیا میدانستید : بهنوش بختیاری زمانی که منشی صحنه فیلم مهرجویی بود هرگز تصور نمی کرد که روزی بازیگر شاخص طنز خواهد شد

آیا میدانستید : مهران مدیری کار سخت گرداندن عروسک ربات در فیلم دیگه جه خبر را بر عهده داشت

آیا میدانستید : مدیر برنامه های مهتاب کرامتی خواهر یک بازیگر معروف دیگر به نام سپیده اعلایی است

آیا میدانستید : مرحوم ناصر عبداللهی اولین بار توسط اقبال واحدی کشف و در برنامه سفرنامه صبا به مردم معرفی شد.


 

 


یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : مهيار

,

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

تحقيقات نشان مي دهد محال است که زني بتواند به اندام عروسک باربي دست يابد و زناني که براي باربي شدن تلاش مي کنند به مشکلات رواني مبتلا مي شوند.

به گزارش خبرنگار مشرق، از لحاظ آماري فقط يک زن از 100هزار زن مي‌تواند فقط کمي شبيه باربي باشد. باربي عروسکي است که آمريکايي ها با الگو قرار دادن آن به پرورش دختران و زنان جهان جهت آمريکايي داده اند.
سايت آلترنت در مورد افسانه تناسب اندام عروسک باربي مي نويسد:متاسفانه به نظر مي‌رسد که در ميان آمريکايي‌ها، روياي باربي شدن در ميان کساني شيوع پيدا کرده که وزن آنها 50 کيلوگرم يا کمتر مي‌باشد. اگر عروسک باربي يک انسان (زن واقعي) بود، بلندي قد او 150تا270 سانتي متر مي‌شد. به ويژه اگر سايز دور کمر او را در نظر بگيريم ، 45 سانتي متر مي‌شود و بدن او نيازمند 17 الي 22 درصد چربي است تا بتواند فرآيند عادت زنانه را داشته باشد و اين ويژگي‌هاي يک زن از ميان صد هزار زن است.

از عکس‌هايي که از اندام باربي گرفته شده به وضوح به نظر مي‌رسد که اين عروسک پلاستيکي متعلق به دنياي خيالي است. اما در حقيقت اين عروسک به نوعي، بخشي از دنياي واقعي مبدل شده و به عنوان سمبلي براي زيبايي در ميان زن‌ها در آمده است.
کورتني مارتين نوسنده کتاب "دختران متناسب ،دختران ستاره" مي‌نويسد: ما مي‌توانيم 4 سال کار کنيم تا به يک اندازه‌اي برسيم اما مي‌توانيم بعد از هر شکست پله‌اي براي موفقيت بسازيم. يک چنين عقيده‌اي هرگز نمي‌تواند يک خانمي را که خود را تحت فشار قرار داده تا ظريف تر، خوش اندام تر،خوش قد و قواره‌تر و جذاب تر به نظر برسد، متقاعد کند و اين زن  زماني که اندامش به حد مطلوب نمي‌رسد ،دچار نا اميدي غير قابل اجتنابي مي‌شود."
از زمان‌هاي گذشته تا به امروز، زن‌ها از لحاظ تاريخي پيشينه طولاني مدتي جهت زيبا شدن داشته‌اند و جامعه هم براي تشويق آنها به اين امر، از اين قاعده مستثني نبوده است. در اين چارچوب که زنان قصد داشتند مقادير زيادي از وزن خود را کم کنند، عروسک باربي هم ظهور کرد.
عروسک باربي در سال 1956 متولد شد. بعد از تولد آن، شرکت ماتل عروسک خواب باربي را که يک پيژامه صورتي پوشيده بود به بازار ارائه داد و اين عروسک به حالت خوابيده در دسترس عموم قرار گرفت و به فروش رسيد. يک کتاب راهنماي رژيم غذايي هم به همراه آن به فروش مي‌رسيد که رويش نوشته شده بود: نخوريد
باربي، با اين وجود رقبايي هم دارد و اين باربي اسلامي نيست که برنده مي‌شود بلکه برتز است که رقيب باربي ميشود.

به علاوه از عروسک‌هاي ديگري که براي دختران توليد مي‌شود مي‌توان از باربي مک، نام برد. باربي مک يک عروسک ثابت است که تي شرت‌ها و لوازم مخصوص او در فروشگاه‌ها موجود است. روي بسياري از اين عروسک ها کلمات مستهجن هک شده که روي کودکان تاثيرات ضدتربيتي مي گذارد و علي رغم شکايات زياد، هنوز استفاده از کلمات مستهجن برروي محصولات كودكان



یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 19:58 ::  نويسنده : مهيار

من مهيار هستم



یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : مهيار